Voorstellen

Forum mededelingen en je mag je je hier ook voorstellen.
Plaats reactie
Bassbounce
Gaat binnenkort een soldeerbout halen

Voorstellen

Bericht door Bassbounce » 02 jan 2014, 18:17

Hallo iedereen,

Ik heet Appie en ben 23 en zou graag wat meer willen begrijpen van elektronica heb er geen kaas van gegeten dus heb ook geen basis.
Ben actief op de 35cm echter zou ik deze zenders en converters inwendig graag beter willen begrijpen haha.

Groetjes,
Appie

guzzie

Bericht door guzzie » 29 mar 2014, 17:45

hallo , iedereen op dit forum , ik ben geintesseerd in electronica en ham radio . groetjes - harry.

guzzie

Bericht door guzzie » 29 mar 2014, 17:46

hallo , iedereen op dit forum , ik ben geintesseerd in electronica en ham radio . groetjes - harry.

haagfr
krijgt de smaak te pakken
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door haagfr » 30 mar 2014, 03:01

Ha Jongens, namens ons allemaal welkom hier op het forum en ik denk dat er voor een jullie beide veel leuke dingen te lezen zijn hier op het forum.

hennik
Heeft zijn eerste rol tin al op

Bericht door hennik » 11 mei 2014, 21:42

Hallo iedereen, ik ben Ronnie Alias Hennik, ben al een tijdje lid van dit Forum , heb al heel wat leuke info voorbij zien komen.
Was de laatste tijd wat stil, vandaar dat ik ook maar eens wat leven in de brouwerij wilde brengen.
Heb net wat gepost op het Forum bij afdeling Zelfbouw Projecten, leek me wel kies om me eens even voor te stellen.

Zoals gezegd ik ben Ronnie bouwjaar 1959, ben al sinds 1974 bezig met HF op allerlei Frequenties, voornamelijk zelfbouwapparatuur van Mengpaneel tot en met Antenne en alles erom heen.
Verder veel interesse voor Audio, Algehele Techniek, PC gebeuren en op zijn tijd een biertje en een glaasje wijn.

Groeten

Ronnie
If you obey all the rules you miss all the Fun!

Mariano
Heeft zijn eerste rol tin al op

Bericht door Mariano » 17 dec 2015, 22:57

hola,

ik ben Mariano. De laatste jaren ben ik weer meer bezig met elektronica en vooral met radiozenders. Ik heb vroeger HBO elektro gedaan, maar daar niet echt wat mee gedaan. Daarna ben ik theologie gaan studeren, heel wat anders.

Nu woon ik in Argentinië en zie ik dat veel kerken en scholen een eigen omroepzender hebben. Vanuit mijn technische achtergrond ben ik mij daarvoor gaan interesseren. Daarom heb ik mij nu ook geregisteerd op dit forum.

groeten uit het warme Argentinië :jumpingbanana:

Plaats reactie